Atomex Total Flush
Butelka - 250 ml
Oczyszczacz układu smarowania silników z efektem oczyszczenia pierścieni tłokowych. Zawiera rewitalizant.
Opakowanie ma zastosowanie w silnikach do 5 litrów oleju smarnego (większa ilość – proporcjonalnie).
Atomex TotalFlush
- Oczyszczacz układu smarowania silników z efektem oczyszczenia pierścieni tłokowych. Zawiera rewitalizant.
- Czyści układ smarowania silnika do poziomu czystości technicznej.
- Rozkoksowuje i przywraca swobodę ruchu zapieczonym pierścieniom tłokowym.
- Uniwersalny - do wszystkich typów silników a w tym z turbosprężarką.
- Dzięki rewitalizantowi ustanawia zapas ochrony silnika.
Wymiana oleju bez wcześniejszego przemycia układu smarowania, prowadzi do uszczuplenia myjących i osłonowych właściwości świeżego oleju a tym samym do skrócenia okresu użytkowania. Rozwiązanie: przemycie układu smarowania przed wymianą oleju.
Korzystanie z paliw bez gwarancji jakości, praca silnika w ciężkich warunkach (codzienne krótkie jazdy, jazda w mieście „start/stop, długa praca silnika na biegu jałowym w korkach, przegrzanie silnika) prowadzą do zapieczenia pierścieni tłokowych i obniżenia ich swobody ruchu. Rezultatem jest wzrost zużycia oleju, podwyższone dymienie, spadek mocy. Rozwiązanie: uwolnienie pierścieni tłokowych.
Wraz ze spuszczanym olejem uchodzą drobniutkie cząstki starte z powierzchni pracy silnika. Rozwiązanie: Rewitalizant wychwytuje starty pył metalowy i wprowadza je w warstwę budowanego pokrycia metalowo-ceramicznego.
Zalety:
Dzięki specjalnym właściwościom:
- Bezpiecznie i dokładnie oczyszcza z wszelkich rodzajów zanieczyszczeń układ smarowania silnika, zabezpieczając techniczną czystość;
- Uwalnia z laków, koksów i smoły pierścienie i ich kanały w tłokach;
- Oczyszcza zapieczone pierścienie uszczelniające i zgarniające przywracając swobodę ruchu;
- Oczyszcza system wentylacji karteru;
- Likwiduje efekt zaklejania zaworowych regulatorów hydraulicznych;
- Uniwersalny w stosowaniu – silniki benzynowe, LPG, Diesla, specjalnie przetestowany na silnikach z turbosprężarką.
Dzięki rewitalizantowi:
- Bezpośrednio podczas płukania układu smarowania, formuje na trących się powierzchniach pokrycie przeciwzużyciowe.
- Magazynuje rezerwę własności przeciw zużyciu, eliminuje powstanie możliwych defektów na powierzchniach tarcia podczas dalszej eksploatacji silnika.
Sposób użycia:
Wlać zawartość pojemnika przez wlew oleju do rozgrzanego (temperatura robocza), zgaszonego silnika.
Przy dużym zabrudzeniu silnika, celem głębokiego oczyszczenia tzn. do czystości technicznej i uwolnienia pierścieni tłokowych: przejechać w normalny sposób 150-200 km.
Stosowanie regularne: zabezpieczyć pracę silnika na biegu jałowym przez 10-15 minut lub przejechać 20 km.
Uwagi: Mieszalny z wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, bezpieczny dla zespołów turbosprężarek.
Dawkowanie:
Opakowanie ma zastosowanie w silnikach do 5 litrów oleju smarnego (większa ilość – proporcjonalnie).