Urania
5000 LSF
5W30
Syntetyczny olej silnikowy
Pojemność 5 litrów
Specyfikacje:
- API CK-4, API CJ-4, API SN
- ACEA E6, E7, E9
- JASO DH-2
- Cummins CES 20086
- Deutz DQC IV-18 LA
- Mack EOS-4.5
- MAN M3677
- MB-Approval 228.51
- MTU CAT. 3,1
- Renault RLD-3
- Scania LDF-4
- Volvo VDS-4.5
- CAT ECF-3
- Cummins CES 20081
- Detroit Diesel DFS93K222/218
- DAF do wydłużonych interwałów wymian* (Wymagany system DAF Rapido Service)
- Ford WSS-M2C213-A
- MAN M3477
- Scania Low Ash
- Volvo VDS-4
Urania 5000 LSF 5W30
PETRONAS Urania 5000 LSF 5W-30 to w pełni syntetyczny olej silnikowy wykorzystujący technologię StrongTechTM, zaprojektowany z myślą o lepszej wytrzymałości, tworzący wyjątkowo mocny film olejowy umożliwiający wydłużenie okresów między wymianami oleju, zwiększający żywotność silnika, maksymalizujący wydajność i utrzymujący Twoją firmę i Twoje pojazdy w ruchu. Pomaga w ten sposób wydłużyć okres eksploatacji silnika i obniżyć całkowity koszt posiadania.
PETRONAS Urania 5000 LSF 5W-30 to olej silnikowy niskopopiołowy (low SAPS), który nadaje się do zastosowań w wysokowytrzymałych silnikach diesla Euro VI i Euro V , w tym w nowoczesnych, niskoemisyjnych silnikach o wysokich osiągach, wyposażonych w układy oczyszczania spalin wykorzystujące technologie DPF, SCR, DOC i EGR. Jest odpowiedni również do starszych silników z turbodoładowaniem i wysokoprężnych silników wolnossących, zarówno do jazdy po autostradzie, jak i poza nią, napędzanych olejem napędowym o dużej lub bardzo niskiej zawartości siarki i biodieslem. Odpowiedni dla OEM wymagających niższych specyfikacji dla pojazdów napędzanych CNG.
Korzyści
PETRONAS Urania 5000 LSF 5W-30 zwiększa zyski Twojej firmy i pozwala utrzymać dyspozycyjność pojazdów, jednocześnie znacznie obniżając koszty eksploatacyjne poprzez:
- utrzymanie optymalnego poziomu lepkości, zapewnienie optymalnego smarowania i zapobieganie nieplanowanym awariom
- lepsza oszczędność paliwa
- lepszą odporność filmu olejowego pod działaniem dużych naprężeń mechanicznych, zapewniającą większą trwałość silnika.
- dłuższy okres między wymianami oleju i dłuższy okres eksploatacji silnikach dzięki doskonałej ochronie układów oczyszczania spalin, takich jak DPF i DOC z systemem dodatków niskopopiołowych. Kontroli poziomu kwasowości, zapobieganiu korozji i zwiększeniu trwałości i żywotności silnika o wyjątkowej stabilności termicznej i oksydacyjnej w wysokiej temperaturze, co zapewnia stabilność lepkości oraz zapobiega tworzeniu się osadów i szlamu, a także przekłada się na dłuższy okres eksploatacji oleju nawet w trudnych warunkach
Zapewnia znakomite wrażenia z jazdy dzięki:
- skutecznemu przeciwdziałaniu wysokiemu stężeniu nagromadzonej sadzy mającemu kluczowe znaczenie dla zapobiegania utracie mocy pojazdu
- wyjątkowej lepkości w niskiej temperaturze zapewniającej lepsze smarowanie podczas rozruchu
Specyfikacje i aprobaty:
- API CK-4, API CJ-4, API SN
- ACEA E6, E7, E9
- JASO DH-2
- Cummins CES 20086
- Deutz DQC IV-18 LA
- Mack EOS-4.5
- MAN M3677
- MB-Approval 228.51
- MTU CAT. 3,1
- Renault RLD-3
- Scania LDF-4
- Volvo VDS-4.5
- CAT ECF-3
- Cummins CES 20081
- Detroit Diesel DFS93K222/218
- DAF do wydłużonych interwałów wymian* (Wymagany system DAF Rapido Service)
- Ford WSS-M2C213-A
- MAN M3477
- Scania Low Ash
- Volvo VDS-4