

TEC 2000 Radiator Flush
Płyn do czyszczenia chłodnic 325 ML
325 ml na 10-15 litrów płynu chłodzącego
Płyn do czyszczenia chłodnic TEC 2000 Radiator Flush to wielofunkcyjny preparat, który zdobył uznanie w oczach klientów na całym świecie. Środek ten bardzo dokładnie usuwa kamień, rdze, pozostałości po zmiękczaczach wody oraz preparatach anti-freeze.
Płukanka do chłodnic TEC 2000 Radiator Flush wyróżnia się szybkością i skutecznością działania. Jednocześnie pozbywa się różnego rodzaju zanieczyszczeń, jednocześnie chroniąc zarówno gumowe, jak i metalowe elementy chłodnicy. Polecany do użytku dwa razy w ciągu roku.
Przeznaczony zarówno dla profesjonalnych warsztatów samochodowych, jak i domowych garażów. Środek do czyszczenia chłodnic o silnym działaniu, dlatego w czasie użytku zalecane jest użycie specjalnego odzienia ochronnego, które zminimalizuje ryzyko powstania oparzeń.
Jak działa płukanka do czyszczenia chłodnicy TEC 2000 Radiator Flush?
TEC 2000 Radiator Flush to innowacyjny płyn do czyszczenia, który znany jest ze swojego silnego i skutecznego działania. Obecnie uznawany za najmocniejszy i najdokładniejszy środek do przeczyszczania układów chłodzenia na rynku.
Środek do mycia chłodnic TEC 2000 Radiator Flush jest znany ze swojego natychmiastowego działania. W mgnieniu oka oczyści układ z osadów, zwapnień czy rdzy. Środek do płukania układu chłodzenia dochodzi do najgłębszych zakamarków, dokładnie pozbywając się z nich osadów kamienia i brudu. Silne działanie TEC 2000 Radiator Flush sprawia, że preparat doskonale sprawdza się również do usuwania pozostałości po zmiękczaczach wody czy innych środkach zapobiegających zamarzaniu płynu chłodniczego.
Płyn do czyszczenia chłodnicy Radiator Flush – jak stosować?
Preparat do czyszczenia chłodnic TEC 2000 Radiator Flush 325 ml jest bardzo prosty w użyciu.
- Odkręć korek wlewu płynu chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym i wlej preparat do zbiornika następnie zakręć korek.
- Odpal silnik i rozgrzej do włączenia się wentylatora chłodnicy. Uwaga 1 butelka 325ml przeznaczona jest 10-15 litrów płynu chłodniczego.
- Włącz ogrzewanie w kabinie samochodu na maksymalną temperaturę.
- Odpal silnik i pozostaw na wolnych obrotach przez 15 minut. (gdy układ chłodzenia jest znacząco zabrudzony jedź w trasę 100-200km i przez cały okres utrzymuj maksymalne ogrzewanie kabiny)
- Zgaś silnik, odczekaj chwilę do ostygnięcia silnika, ostrożnie i powoli odkreć korek zbiorniczka wyrównawczego, zlej płyn chłodniczy z dodatkiem. Zachowując środki ostrożności oraz stosując się do wymogów związanych z magazynowaniem odpadów.
- Napełnij układ chłodniczy wodą demineralizowaną,
- Odpal silnik i pozostaw na wolnych obrotach przez 5 minut.
- Zlej wodę zdemineralizowaną, zachowując środki ostrożności oraz ochrony osobistej.
- Napełnij układ chłodniczy płynem chłodniczym i zakręć korek wlewowy zbiorniczka wyrównawczego.
- Odpowietrz układ chłodzenia.
Środek do czyszczenia chłodnic – o tym pamiętaj
O czym musisz pamiętać, stosując środek do płukania układu chłodzenia?
PRZEDE WSZYSTKIM O TYM, ŻE PŁYN W UKŁADZIE CHŁODZENIA JEST BARDZO GORĄCY I POD NIEUSTANNYM CIŚNIENIEM. ZBYT SZYBKIE ODKRĘCENIE KORKA WLEWU MOŻE POSKUTKOWAĆ POPARZENIAMI SKÓRY. DLATEGO TEŻ PAMIĘTAJ O TYM, ABY CAŁĄ OPERACJĘ PRZEPROWADZIĆ POWOLI, Z UMIARKOWANYM TEMPEM ODKRĘCANIA. W CELU ZAPEWNIENIA WIĘKSZEJ OCHRONY ZALECAMY UBRAĆ SIĘ W ODZIEŻ OCHRONNĄ, W TYM: RĘKAWICE ORAZ OKULARY OCHRONNE.