MITASU JAPAN
Japoński olej do silnika
MITASU PAO SN 0W-20
MJ-110
0W20
Pojemność 4 litry
Specyfikacje:
- API SN/CF
- ACEA C5
- STJLR.51.5122
- MB-Approval 229.71
- GM dexosD
- Porsche C20
- VW 508.00 / 509.00
- BMW Longlife-17 FE+
- Volvo VCC RBS0-2AE
MITASU PAO SN 0W-20 100% SYNTHETIC
Najwyższej klasy olej silnikowy Mid SAPS, opracowany na bazie w pełni syntetycznego oleju grupy IV PAO (Poly-Alpha-Olefin), grupy III i wzmocniony silnym pakietem uszlachetniającym. Produkt spełnia najnowsze wymagania OEM dotyczące olejów o wydłużonych okresach międzyobsługowych (Long Life) i ma niską tendencję do tworzenia osadów na częściach silnika. Zapewnia łatwy rozruch silnikw w temperaturach do -42 stopni C.
MITASU PAO SN 0W-20 100% Synthetic zapewnia:
- Wysoką oszczędność paliwa
- Wydłużony okres między wymianami
- Łatwy rozruch silnika nawet przy -42oC
- Wysoki poziom jakości dla producentów OEM (Oryginal Equipment Manufacturer)
- Dłuższą żywotność układów oczyszczania spalin jak CAT i DPF
- Stabilną wydajność w szerokim zakresie temperatur, z uwagi na syntetyczną bazę PAO (poli-alfa-olefiny)
- Pełną kompatybilność z biopaliwami takimi jak biodiesel i etanol w mieszance do 85%
Najnowsze technologie wytwarzania olejów silnikowych produkowanych przez firmę MITASU Oil Corporation, Japonia umożliwiają przekroczyć wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, LEXUS, HONDA, ACRA, NISSAN, MAZDA, SUZUKI, MITSUBISHI, SUBARU, DAIHATSU, GM i inne.
Zastosowanie
MITASU PAO SN 0W-20 100% Synthetic przeznaczony do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych bez i z turbosprężarką, z wtryskiem bezpośrednim i wielostopniowym systemem redukcji toksyczności spalin. Właściwości eksploatacyjne i środowiskowe produktu odpowiadają najnowszym aprobatom General Motors DexosD i MB-Approval 229.71. Odpowiedni do europejskich, północnoamerykańskich i wschodnioazjatyckich samochodów wymagających niskopopiołowych olejów silnikowych ACEA C5 lub ILSAC GF-5 o niskiej lepkości. Polecany do stosowania przez cały rok.
Uwaga: Maksymalne korzyści z tego produktu można osiągnąć stosując go w nowoczesnych silnikach benzynowych, zarówno nowych, jak i o niewielkich przebiegach, zaprojektowanych do pracy na olejach o niskiej lepkości i oszczędzających energię.
Specyfikacje i aprobaty:
- API SN/CF
- ACEA C5
- STJLR.51.5122
- MB-Approval 229.71
- GM dexosD
- Porsche C20
- VW 508.00 / 509.00
- BMW Longlife-17 FE+
- Volvo VCC RBS0-2AE