CERAMIZER SILNIK, 2x SKRZYNIA, PALIWO zestaw nr 2
Ceramizer
Zestaw do regeneracji
Zestaw nr 2:
- Ceramizer do regeneracji silników czterosuwowych (Wszystkich typów Diesel, Benzyna, LPG, CNG, BIO) x 1 szt
- Ceramizer do regeneracji skrzyń manualnych, mostów i reduktorów x 2 szt
- Ceramizer uszlachetniacz paliwa (Diesel, Benzyna) x 1 szt
Jak działa Ceramizer?
Regeneracja przy użyciu Ceramizera polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
Korzyści z zastosowania w silnikach spalinowych:
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %
- Zmniejsza zużycie oleju
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika
- Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą)
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację
- Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu
- Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni gwarantowana do 70 000 km przebiegu
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal"
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów)
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400-450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 )
- Chroni środowisko naturalne.
Korzyści z zastosowania w skrzyniach biegów, mostach, przekładniach:
- Ułatwia zmianę biegów, regeneruje zużyte synchronizatory
- Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnych mostów, przekładni, reduktorów
- Zmniejsza wibracje i hałas, eliminuje zgrzyty przy zmianie biegów
- Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 5-ciu razy
- Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia
- Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 100 000 km przebiegu
- Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu)
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem
- Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2).
- Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 KG/mm2)
- Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami
- W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km)
- Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów)
- Chroni środowisko naturalne.
Korzyści z zastosowania uszlachetniacza do paliw:
- Stosuje się do wszystkich rodzajów oleju napędowego i benzyny
- Po zastosowaniu preparatu paliwo jest lepiej spalane
- Nie wpływa negatywnie na działanie katalizatora
- Daje możliwość prawidłowej i równomiernej pracy silnika
- Wzrasta bezawaryjność i żywotność samochodów
- Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości
- Chroni przed tworzeniem się nagarów i osadów w komorze spalania
- Zmniejsza hałas i dymienie, dzięki utrzymaniu układu zasilania w czystości
- Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach
- Ułatwia rozruch zimnego silnika,szczególnie w niskich temperaturach
- Wzrost mocy silnika o 1-3% przy jednoczesnym zmniejszeniu zużyciu paliwa o 2-4%
- Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem
- Dzięki preparatowi wydłuża się żywotność układu zasilania paliwem
- Produkt ekologiczny.
Bezpieczeństwo:
- Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC)
- Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC
- Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych
- Nie zawiera teflonu ani molibdenu
- Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF
- Chronić przed dziećmi.
Instrukcja stosowania w załączonej ulotce do produktu.
Uwagi:
- W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem ceramizera. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
- W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem.
- Ceramizer nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
- W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych, po zakończeniu obróbki tj. po 1500 km należy dokonać regulacji luzów.
- Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem ceramizera wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.
Marka
Symbol
CERAMIZER-NR-2
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię