Archoil
AR9100 Kompleksowy Modyfikator Tarcia
Pojemność: 500 ml
Butelka 500ml wystarcza nawet na 12-15 litrów oleju silnikowego lub na 6 litrów oleju przekładniowego, a w przypadku samochodów o mniejszych pojemnościach istnieje możliwość wykorzystania jednej butelki 500ml do silnika i skrzyni biegów.
Archoil - AR9100 Kompleksowy Modyfikator Tarcia
Opatentowana przez ARCHOIL technologia smarowania oparta o nanoboran potasu znacznie redukuje tarcie operacyjne chroniąc sprzęt przed zużyciem, wydłuża okres eksploatacji i zmniejsza zużycia energii.
AR9100 Nanoborate zmniejsza tarcie do współczynnika COF rzędu 0,037 czyli dwukrotnie lepiej od współczynnika tarcia wykorzystywanych powszechnie związków „mikro boru” i tradycyjnych dodatków smarnych na bazie cynku, fosforu i innych.
AR9100 kilkukrotnie przewyższa dodatki „mikro boru” i tradycyjne technologie chemiczne olejów smarowych w testach smarności i nośności Falex Pin & Vee Block osiągając wyniki rzędu 4000 lbs.
AR9100 dodany do oleju za pomocą estrów bezpiecznie i skutecznie usuwa wszelkie depozyty umożliwiając nanoboranom tworzenie silnych wiązań na powierzchni chronionego metalu. Estry dodatkowo potęgują osiągi środków smarnych. Tarcie zostaje zredukowane nawet o 60-80% a zużycie obniżone nawet o 90%. AR9100 zdecydowanie przewyższa wszelkie najsurowsze wymogi stawiane dzisiejszym systemom smarowania. Wyjątkowe osiągnięcia AR9100 w zakresie redukcji tarcia przynoszą wymierne korzyści w postaci wysoce oczekiwanych oszczędności na kosztach energii i paliw. AR9100 obniża ilość energii potrzebną do działania urządzeń.
AR9100 obniża poziom hałasu silnika oraz redukuje jego wibracje. Stosowany jednocześnie z modyfikatorem spalania AR6900 (P lub D) MAX w paliwie, zauważalnie podwyższa wydajność i osiągi, umożliwia znaczące wydłużenie bezpiecznego przebiegu pomiędzy wymianami oleju silnikowego oraz utrzymanie w idealnej kondycji i czystości silnika (nawet z bezpośrednim wtryskiem paliwa) i systemu kontroli emisji (włącznie z filtrami DPF).
AR9100 nie zawiera: siarki, fosforu, cynku, magnezu ani wapnia charakterystycznych dla olejów o podwyższonym poziomie popiołów odkładających się na urządzeniach systemu kontroli emisji spalin i w kosztownych filtrach cząstek stałych (DPF) zakłócając poprawność i skuteczność ich działania a także skracając czas bezawaryjnego funkcjonowania.
AR9100 w proporcji 3,5% (35ml na 1L oleju) dostarcza aż ponad 1100ppm nano boru do oleju silnikowego a w proporcji 10% w oleju przekładniowym aż ponad 3300ppm nano boru – to wielokrotnie więcej niż oferuje jakikolwiek olej (nawet klasy racing/motorsport) dostępny w sprzedaży w postaci znacznie mniej skutecznego mikro boru!