Urania
5000 LS
10W40
Syntetyczny olej silnikowy
Pojemność 5 litrów
Specyfikacje:
- API CK-4
- ACEA E6, E7, E9
- Cummins CES 20086
- Deutz DQC IV-18 LA
- Mack EOS-4.5
- MAN M3477
- MB-Approval 228.51
- MTU CAT. 3.1
- Renault RLD-3
- Volvo VDS-4.5
- CAT ECF-3
- DAF Extended Drain* (DAF Rapido Service system required)
- Detroit Diesel DFS93K222
- IVECO 18-1804 CLASSE TLS E9
- JASO DH-2
- Scania Low Ash
Urania 5000 LS 10W40
PETRONAS Urania 5000 LS 10W-40 to syntetyczny olej silnikowy wykorzystujący technologię StrongTechTM , zaprojektowany z myślą o lepszej wytrzymałości, tworzący wyjątkowo mocny film olejowy umożliwiający wydłużenie okresów między wymianami oleju, zwiększający żywotność silnika, maksymalizujący wydajność, utrzymujący Twoją firmę i Twoje pojazdy w ruchu. Pomaga w ten sposób wydłużyć okres eksploatacji silnika i obniżyć całkowity koszt posiadania (TCO).
PETRONAS Urania 5000 LS 10W-40 to niskopopiołowy olej silnikowy (low SAPS), który nadaje się do zastosowań w wysokoobciążonych silnikach Diesla Euro VI i Euro V , w tym w nowoczesnych, niskoemisyjnych silnikach o wysokich osiągach, wyposażonych w układy oczyszczania spalin wykorzystujące technologie DPF, SCR, DOC i EGR. Jest odpowiedni również do starszych silników z turbodoładowaniem i silników wolnossących, zarówno do jazdy po autostradzie, jak i poza nią, napędzanych olejem napędowym o dużej lub bardzo niskiej zawartości siarki i biodieslem. Odpowiedni dla OEM wymagających niższych specyfikacji dla pojazdów napędzanych gazem CNG.
Korzyści
PETRONAS Urania 5000 LS 10W-40 zwiększa zyski Twojej firmy i pozwala utrzymać dyspozycyjność pojazdów, jednocześnie znacznie obniżając koszty eksploatacyjne poprzez zapewnienie:
- optymalnego poziomu lepkości, zapewnienie optymalnego smarowania i zapobieganie nieplanowanym awariom
- lepszą odporność filmu olejowego pod działaniem dużych naprężeń mechanicznych, zapewniającą większą trwałość silnika
- dłuższego okresu między wymianami oleju i dłuższego okresu eksploatacji silnika dzięki doskonałej ochronie układów oczyszczania spalin, takich jak DPF i DOC dzięki odpowiedniemu pakietowi dodatków niskopopiołowych
- kontroli poziomu kwasowości, zapobieganiu korozji, zwiększeniu trwałości i żywotności silnika
- wyjątkowej stabilności termicznej i odporności na utlenianie w wysokiej temperaturze, co zapewnia stabilną lepkość oraz zapobiega tworzeniu się osadów i szlamu, a także przekłada się na dłuższy okres eksploatacji oleju nawet w trudnych warunkach
Zapewnia znakomite wrażenia z jazdy dzięki:
- skutecznemu przeciwdziałaniu wysokiemu stężeniu nagromadzonej sadzy mającemu kluczowe znaczenie dla zapobiegania utracie mocy pojazdu
- doskonałej lepkości w niskiej temperaturze zapewniającej lepsze smarowanie podczas zimnego rozruchu.
Specyfikacje i aprobaty:
- API CK-4
- ACEA E6, E7, E9
- Cummins CES 20086
- Deutz DQC IV-18 LA
- Mack EOS-4.5
- MAN M3477
- MB-Approval 228.51
- MTU CAT. 3.1
- Renault RLD-3
- Volvo VDS-4.5
- CAT ECF-3
- DAF Extended Drain* (DAF Rapido Service system required)
- Detroit Diesel DFS93K222
- IVECO 18-1804 CLASSE TLS E9
- JASO DH-2
- Scania Low Ash