MITASU JAPAN
Japoński olej do silnika
MITASU RACING MOTOR OIL SN 10W-50 100 % SYNTHETIC
MJ-115
10W50
Pojemność 4 litry
Specyfikacje:
- API SN/CF
- ACEA A3/B4-16
MITASU RACING MOTOR OIL SN 10W-50 100 % SYNTHETIC
MITASU RACING MOTOR OIL SN 10W-50 100% Synthetic to najwyższej jakości w pełni syntetyczny olej silnikowy Full SAPS przeznaczony do ekstremalnych warunków pracy. Produkt został wykonany z grupy estrów i IV bazowej grupy (PAO – krótkołańcuchowe poliolefiny). Został wzbogacony potężnym pakietem zaawansowanych technologicznie dodatków uszlachetniających: przeciwzużyciowych i dyspergująco-myjących. Spełnia najnowsze wymagania American Petroleum Institute (API) i European Automobile Manufacturers Association (ACEA).
MITASU RACING MOTOR OIL SN 10W-50 100% Synthetic zapewnia:
- wysoki wskaźnik lepkości i niskie zużycie oleju
- stabilną wydajność w szerokim zakresie temperatur, z uwagi na połączenie olejów bazowych PAO i ESTRÓW
- doskonałą ochronę silnika w ekstremalnych warunkach pracy – wyścigi samochodowe
- utrzymanie optymalnego ciśnienia oleju, niezależnie od temperatury pracy silnika
- wyjątkowa wytrzymałość filmu olejowego
- doskonałe właściwości przeciw utleniające
- doskonałą stabilność mechaniczną i odporność na skutki degradacji cieplnej
- zgodność z wymaganiami dla samochodów sportowych JDM (japoński rynek krajowy) ze względu na doskonałe właściwości smarne oraz zgodność z popularnym w Japonii gatunkiem lepkości.
Najnowsze technologie MITASU Oil Corporation, Japonia zapewniają produkowanie olejów silnikowych spełniających najnowsze wymagania takich producentów samochodów jak: TOYOTA, LEXUS, NISSAN, MAZDA, MITSUBISHI, SUBARU, ALFA ROMEO, FIAT, BMW, MERCEDES-BENZ i pozostałych.
Zastosowanie
MITASU RACING MOTOR OIL SN 10W-50 100% Synthetic przeznaczony jest do wysokowydajnych i zmodyfikowanych samochodów sportowych i wyścigowych. Zapewnia wysoki poziom ochrony przed zużyciem i osadami silników wolnossących i doładowanych, pracujących pod dużym obciążeniem termicznym i mechanicznym. Ma wyjątkową stabilność temperaturową i odporność na rozcieńczanie paliwa. Zalecany do użytku przez cały sezon
Specyfikacje i aprobaty:
- API SN/CF
- ACEA A3/B4-16